مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-09اقتصادي

تمهیدات سازمان تامین اجتماعی گیلان به منظور کاهش تردد بیمه شدگان


مهمترین اقدامات و برنامه های سازمان تامین اجتماعی جهت کاهش مراجعات به شعب و کارگزاری ها بمنظور مقابله با ویروس کرونا و کاهش احتمال سرایت در بین مخاطبان تشریح شد.

- ایسنا/گیلان مهمترین اقدامات و برنامه های سازمان تامین اجتماعی جهت کاهش مراجعات به شعب و کارگزاری ها بمنظور مقابله با ویروس کرونا و کاهش احتمال سرایت در بین مخاطبان تشریح شد.

محمد موافق امروز در نشست هماهنگی بررسی بازخوردها و نتایج اقدامات و تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با ویروس کرونا در اداره کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه تمامی تلاش ما تداوم در ارائه خدمت رسانی مطلوب با رویکرد کاهش مراجعات غیرضروری است اظهار کرد: در تمامی بحران های اجتماعی، اعتلای فرهنگ عمومی، رعایت مسئولیت اجتماعی و تقویت حس مشارکت در کنار تجارب، امکانات و تجهیزات و مدیریت صحیح از اصول مقابله و برون رفت محسوب می شود.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد: همدلی و همراهی کارکنان و شرکای اجتماعی و نقش آفرینی مسئولانه در ایفای وظایف و بالابردن سعه صدر و درک شرایط از مولفه هایی است که تسهیل کننده عبور از بحران فعلی خواهد بود.

موافق ادامه داد: اتخاذ تمهیدات اولیه در زمینه تمدید دفترچه های درمانی بعنوان بزرگترین دغدغه و علت مراجعات بویژه در شرایط کنونی که با یک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات سازمان تامین اجتماعی گیلان به منظور کاهش تردد بیمه شدگان

تمهیدات سازمان تامین اجتماعی گیلان به منظور کاهش تردد بیمه شدگان